فیزیک باباخانی یا نوکنده

 فیزیک باباخانی یا نوکنده

فیزیک باباخانی یا نوکنده ؟  خیلی از دانش آموزان قبل از ثبت نام در کلاس کنکور آنلاین فیزیک این سوال را دارند که فیزیک باباخانی یا نوکنده را انتخاب کنند؟ قبولی در فیزیک بابا خانی یا نوکنده بیشتر است؟ از آنجا که هر دو این دبیران از دبیران سرشناس و برند فیزیک هستند انتخاب می تواند کمی مشکل باشد. اما راه کارهایی وجود دارد تا پاسخ سوال اینکه فیزیک باباخانی یا نوکنده را انتخاب کنید، وجود دارد. پس با ما تا انتهای این متن همراه شوید.

بهترین اساتید برای تدریس فیزیک کنکور

بهترین اساتید برای تدریس فیزیک کنکور باید مشخصه هایی داشته باشند تا بتوان آن ها را جزو بهترین ها در نظر گرفت. برای بررسی اینکه فیزیک باباخانی یا نوکنده را انتخاب کنید به بررسی و تحلیل روش تدریس هر کدام از آن ها می پردازیم.

همانطور که گفته شد، هر دو استاد مهدی بابا خانی و نوکنده از بهترین دبیران فیزیک کنکور 1402 هستند، اما روش ها هر کدام از آن ها با یکدیگر متفاوت است که، بهتر است استادی که با روش آن با سبک و نوع مطالعه شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

تحلیل کیفیت تدریس استاد باباخانی

فیزیک باباخانی یا نوکنده ؟ همانطور که گفته شد؛ استاد مهدی باباخانی یکی از بهترین دبیران برند ایران است که رنکینگ یک را در نظر سنجی های چند سال اخیر کسب کرده اند. اگر در سایت های انجمن و نظر سنجی مشاهده کنید بیشتر دانش آموزان بعد از ثبت نام در کلاس آنلاین فیزیک و یا خرید دی وی دی های آموزشی ایشان احساس رضایت داشته اند، اما آیا روش تدریس این استاد مناسب شما هست یا خیر؟

روش تدریس فیزیک باباخانی به اینصورت است که ابتدا نکات تستی را برای دانش آموز بیان می کند و بعد از آن سعی در درک کامل این نکات با حل تست های فراوان در رابطه با موضوع دارند، به گونه ای باید گفت، روش تدریس استاد مهدی باباخانی با کمک حل تست است.

این استاد در زمان برگزاری کلاس های آنلاین فیزیک و همچنین ضبط دی وی دی های آموزشی فیزیک تدریس خود را بر مبنای روش مفهومی و تستی انجام می دهند. در حال حاضر این روش تدریس مورد استقبال بسیاری از دانش آموزان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین اساتید برای تدریس فیزیک کنکور

ویژگی های بهترین دبیران کنکور

نحوه ارتباط استاد مهدی باباخانی با دانش آموزان

حتی در کلاس های آنلاین این استاد نیز محیط شاد و مفرح است به گونه ای که دانش آموز از کلاس درس خسته نمی شود. اما در دی وی دی های ضبط شده برای کنکور فیزیک نحوه تدریس کاملا جدی است.

اگر شما برای یادگیری فیزیک به دنبال دبیر فیزیکی هستید که روش تستی مبنای آموزش باشد، استاد باباخانی بهترین گزینه است. در کلاس درس ایشان 20 درصد مفهومی و 80 درصد به صورت مفهومی آموزش داده می شود.

لازم به ذکر است که این استاد 20 سال سابقه در تدریس دارد و با تمام چالش ها و روش های آموزش به خوبی آشنایی دارد. همچنین از سال 1400 کتاب ایشان که نکات تستی فیزیک در آن مورد بررسی قرار گرفته است در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است و می توانند برای یادگیری فیزیک و قبولی در کنکور از آن استفاده کنند.

تحلیل کیفیت تدریس استاد نوکنده

استاد نوکنده فارغ التحصیل از دانشگاه صنعتی شریف است که در بهترین مدارس تهران و استاد پروازی شهرهای اصفهان و تبریز و اهواز سابقه بسیار عالی دارد.

این استاد فیزیک این توانایی را دارد که مفاهیم را به راحتی به داوطلب انتقال دهد و در طول کلاس درس معمولا از تست های کنکوری سراسری سال های گذشته حل می کند.

سطح تست های مورد ارزیابی قرار گرفته در کلاس درس استاد نوکنده معمولا بالا است و همه سطح های تحصیلی را شامل نمی شود. توصیه می شود اگر سطح تحصیلی بالایی دارد این کلاس آنلاین فیزیک را برای خود انتخاب نکنید.

موضوعات حاشیه ای در کلاس درس استاد فیزیک نوکنده بسیار کم است.

اگر بخواهیم روند کلی تدریس استاد نوکنده را بیان کنیم، باید بگوییم روند آموزش این استاد به صورت مفهومی است و تمام تست های بررسی شده متوسط رو به بالا است.

اگر بخواهیم کیفیت آزمون ها و تست های استاد نوکنده را بررسی کنیم، باید بگیم کیفیت جزوات و تست های این استاد برای کنکور های سال گذشته بیشتر مورد قبول بود، اما در دوره های جدید تست کمی مشکل تر و دشوار تر شدند.  اما این تست ها به گونه ای طراحی شده اند که دانش آموز با شرکت در آن ها می توانند به خوبی خود را محک بزنند.

ارتباط استاد نوکنده با دانش آموز

برای ارزیابی اینکه فیزیک باباخانی یا نوکنده را انتخاب کنید باید به اصل ارتباط دبیر فیزک با دانش آموز نیز توجه کنید.

ارتباط این دبیر نیز با دانش آموزان خوب است، اما از آنجا که تایم کلاس ها محدود است دانش آموزان نمی توانند این ارتباط را وسیع کنند و تنها در باز های زمانی رفع اشکال کلاس می توانند اشکلات خود را بیان کنند.البته تک تک سوالات دانش آموز در بازه زمانی رفع اشکال مورد بررسی قرار می گیرد که دانش آموز می تواند با ارسال کامنت و یا ویس مشکلات خود را مطرح کند.

در نهایت برای فهمیدن اینکه فیزیک باباخانی یا نوکنده را انتخاب کنید، شما باید با این دیدگاه کلی از روند تدریس و ارتباط اساتید در کلاس بهترین دبیر فیزیک کنکور را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین آموزشگاه های کنکور شرق تهران به این صفحه بروید.

بهترین دبیر فیزیک کنکور ایران از نظر شما چه کسی است؟

بهترین اساتید برای تدریس فیزیک کنکور چگونه می تواند در یادگیری فیزیک موثر باشد؟

برای تدریس فیزیک کنکور، اساتید می‌توانند از روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی استفاده کنند تا در یادگیری دانش‌آموزان موثر باشند. توصیه‌های زیر می‌تواند به آن‌ها کمک کند:

استفاده از مثال‌های واقعی و مسائل کاربردی که ارتباط مستقیم با زندگی روزمره دانش‌آموزان داشته باشند، برای درک مفاهیم فیزیک بسیار موثر است.

 برگزاری آزمایش‌ها و کارگاه‌های عملی فیزیک می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا مفاهیم نظری را در عمل تجربه کرده و بهتر درک کنند.

اساتید می‌توانند دانش‌آموزان را تشویق کنند تا به سوالات پررنگ فکر کنند و به چالش‌های فیزیکی با دیدگاهی منطقی و تفکر انتقادی نگاه کنند.

 اساتید باید از دستاوردهای علمی و فناوری جدید در حوزه فیزیک استفاده کنند و مفاهیم جدید را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

 تمرین‌های مختلف و متنوع برای تقویت مهارت‌های عملی و نظری دانش‌آموزان بسیار مهم است. اساتید می‌توانند تمرین‌هایی با سطوح مختلف دشواری ارائه دهند.

با اجرای این توصیه‌ها، اساتید می‌توانند در یادگیری فیزیک دانش‌آموزان مؤثر عمل کنند و آن‌ها را برای موفقیت در آزمون کنکور آماده کنند.