کلاس آنلاین شیمی دهم

کلاس آنلاین شیمی دهم

کلاس آنلاین شیمی دهم  چه مزایایی دارد؟  در کلاس آنلاین شیمی دهم چه فاکتور هایی در نظر گرفته می شود؟ شیمی، علمی است که مطالعه ماده را پوشش می دهد، به طور همزمان جذاب و گیج کننده است. ساختار دنیای اطراف ما و رابطه بین اشیاء بی جان و موجودات زنده را بررسی می کند. شیمی یک موضوع مهم در کنکور تجربی است که می تواند نقش تعیین کننده ای در نتایج دانش آموز داشته باشد. آنچه برای موفقیت در شیمی لازم است، تمرین منظم و درک کامل فصول است. در ادامه به بررسی بهترین کلاس آنلاین شیمی دهم و فاکتور های انتخاب کلاس آنلاین شیمی دهم می پردازیم.

در موسسه کارنامه خرد کلاس آنلاین شیمی دهم توسط بهترین دبیران برند شیمی ایران برگزار می شود. این دبیران بسیار با تجربه هستند که می توانند به شما در درک شیمی دهم و آشنایی با تست های شیمی دهم کمک کنند. کلاس آنلاین شیمی دهم  و کلاس آنلاین شیمی دهم و کلاس آنلاین شیمی کنکور در موسسه کارنامه خرد با اجرای دکتر پیمان خواجوی مجد (نویسنده کتابهای گاج و قلمچی) انجام میگردد.

نحوه مطالعه شیمی در کلاس آنلاین شیمی دهم

شیمی مطالعه علمی ماده و خواص آن است. شیمی می تواند در ابتدا برای دانش آموزان چالش برانگیز به نظر برسد. با این حال، دلیلی وجود ندارد که اگر درست انجام شود، نمی تواند دوست شما و حتی درس مورد علاقه شما شود! در ادامه بهترین راه ها برای رسیدن به موفقیت در شیمی دهم ارائه می شود.

شما می توانید جهت اطلاع از نظرسنجی بهترین دبیر شیمی کنکور به این لینک بروید.

با آمادگی به کلاس بیایید

بهترین راه برای یادگیری شیمی این است که پس از مطالعه مطالب ارائه شده در آن روز،  به کلاس آنلاین شیمی دهم بیایید. این روش یادگیری به عنوان کلاس درس معکوس شناخته می شود، و روند رو به رشدی برای تدریس بسیاری از موضوعات در مدارس و دانشگاه ها در سراسر کشور است.

این مدل به دلایل مختلفی برای یادگیری و آموزش شیمی مؤثر است. اول، دانش‌آموزان را وادار می‌کند که با مطالعه مطالبی که قرار است ارائه شود، به کلاس بیایند. ثانیاً، دانش‌آموزان با ورود به کلاس کنکور آنلاین  از قبل با موضوع درسی آشنا می‌شوند و می‌توانند مطالبی را که آموزش داده می‌شود، دنبال کنند و بفهمند. اگر دانش‌آموزان مفاهیمی را از تحصیل خود نمی‌فهمند، می‌توانند در طول کلاس آنلاین کنکور شیمی، سؤالات خود را مطرح کنند. در نهایت، زمان کلاس درس به طور مؤثرتری به عنوان یک ابزار یادگیری استفاده می شود.در این صورت دانش آموزان هر کلاس آنلاین شیمی دهم را با درک بسیار بهتری از مفاهیم درسی و سوالات کمتر ترک می کنند.

درک شیمی دهم

مانند هر علم دیگری، شیمی نیز اطلاعات جدیدی برای یادگیری و به خاطر سپردن دارد. در واقع، با شروع مطالعه شیمی، اطلاعات بسیار جدیدی به شما ارائه می شود که اگر در تلاش برای به خاطر سپردن تمام جزئیات باشید، به سرعت گرفتار خواهید شد. ابتدا، بر درک مفاهیم اساسی تمرکز کنید. هنگامی که درک درستی از اصول اولیه پیدا کردید، می توانید زمانی را صرف به خاطر سپردن جزئیات کنید. همچنین، با تسلط بر مبانی شیمی و درک مفاهیم، ​​به خاطر سپردن بقیه چیزها بسیار آسان تر خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی دبیران برتر کنکور

راه های شناخت بهترین دبیران کنکور

تمرین

کلید یادگیری و مطالعه شیمی دهم تمرین است. تکمیل مسائل تمرینی، حل معادلات، فرمول های کاری و… باید یکی از ویژگی های اصلی روال مطالعه روزانه شما باشد. درست است، روال مطالعه روزانه. اگر می خواهید شیمی دهم را بیاموزید و در صدر رقابت باقی بمانید، باید هر روز زمانی را صرف مطالعه شیمی کنید. درک و دانش خود را از شیمی با بررسی و کار بر روی مسائل تمرینی موجود در تست های نمونه شیمی و مشکلات موجود در تست های شیمی قبلی آزمایش کنید.

آمادگی برای تست شیمی در کلاس آنلاین شیمی دهم

این قوانین طلایی را دنبال کنید تا همزمان با شرکت در کلاس آنلاین شیمی دهم در کنکور امتیاز بالایی کسب کنید.

برنامه درسی

تشخیص اینکه هنگام یادگیری هر موضوعی، به ویژه شیمی، چه چیزی را باید مطالعه کرد، حیاتی است. زمانی که برنامه درسی را بدانیم، می توانیم برنامه مطالعاتی خود را به طور موثرتری برنامه ریزی کنیم. علاوه بر این، بین موضوعات مهم و جزئی تمایز قائل شوید. این به آماده سازی خوب کمک می کند و وقت ما را تلف نمی کند. بنابراین، دانستن برنامه درسی قبل از شروع آماده سازی ضروری است.

برنامه مطالعه

یک روز قبل از امتحان همه چیز را برای مطالعه نگه ندارید. وقتی با عجله آماده می‌شویم، به جای درک منطقی مفاهیم، ​​تمایل داریم که مفاهیم را به هم بزنیم. هر روز مطالعه کنید. بسته به سطح خود، ساعاتی را به شیمی اختصاص دهید. برنامه ریزی کنید که چه زمانی شیمی آلی مطالعه کنید و چه زمانی برای سایر موضوعات شیمی آماده شوید.

یادداشت های تجدید نظر

دانش آموزان در کلاس آنلاین شیمی دهم، قبل از شرکت در امتحانات باید نمونه تست های شیمی را تمرین کنند. این بدان معناست که دانش آموزان یاد می گیرند که چه نوع سؤالاتی در کنکور پرسیده می شود. علاوه بر این، بسته به ساختار نمره‌دهی، دانش‌آموزان ممکن است یاد بگیرند که چگونه به تست ها پاسخ دهند.

هنگام آماده شدن برای کنکور شیمی باید سؤالات قبلی آزمون را مرور کنید. این به شما کمک می کند متوجه شوید که کدام موضوعات شیمی برای کسب درصد بالا مهم هستند.

استفاده از کتاب دروس شیمی دهم

فرد نباید خود را با خواندن و مطالعه ی چند منابع مختلف شیمی سردرگم کند. دانش آموزان کلاس دهم باید طبق برنامه درسی خود درس بخوانند. مطالعه موضوعات غیر ضروری می تواند دانش آموزان را گیج کند و از نظر ذهنی احساس خستگی کنند. علاوه بر این، اگر شیمی یک موضوع جزئی است، مطالعه اضافی مبهم است. شما با کمک این راهکار ها و شرکت در کلاس آنلاین شیمی دهم موسسه کارنامه خرد می توانید شیمی دهم را به راحتی درک کنید و در این زمینه موفق شوید.

بهترین دبیر برای کلاس آنلاین شیمی یازدهم کیست؟