ریاضی فکری کیا خوبه ؟

در ادامه تحلیل دبیران برند ایران به سراغ استاد رضا فکری کیا از اساتید خوب ریاضی کنکور خواهیم رفت

  فکری کیا در دوران دانش آموزی خود از دانش آموزان و دانشجویان نخبه بوده  و تحصیلات وی مهندسی عمران از دانشگاه دولتی علم و صنعت میباشد.

رضا فکری کیا سالها در کسوت مدرس و طراح تست در آزمونهای آزمایشی در موسسات  قلم چی، علوی و گاج  کارنامه خرد حضور داشته و از بزرگان کنکور ایران می باشند.

رضا فکری کیا

سبک تدریس رضا فکری کیا؟

تدریس جدی اما با زیان ساده و روان است همراه با حل تعداد تست های زیاد

کلاس برای چه دانش آموزانی مانسب است؟(متوسط /ضعیف / قوی)

چون تدریس رضا فکری کیا از صفر تا صد است هر سه گروه میتوانند شرکت نمایند.در واقع تدریس کامل و جامع و سطح سوالات بررسی شده متوسط و دشوار است که با توجه به رفتار طراحان کنکمور در سالهای اخیر منطقی به نظر میرسد.

آیا کلاس دارای جزوه چاپ شده است؟

بله جهت صرفجویی در زمان جزوات رضا فکری کیا چاپ شده است اما برای پاسخ ها فضای خالی در نظر گرفته شده تا امکان ورود پاسخها باشد.

چه کتابی در کلاس رضا فکری کیا معرفی میشود؟

نشر الگو و خیلی سبز کتابهای معرفی شده در کلاس این استاد میباشد

تصویر-نظرسنجی-دبیران-برتر-کنکور-8890

اما در ادامه به سراغ سوابق کاری رضا فکری کیا خواهیم رفت با ما همراه باشید

سوابق کاری:

1- طراح سوالات آزمون های آزمایشی قلم چی، علوی و گاج

2- مدرس کنکور  در آموزشگاه و مدرسه  خرد  و تیزهوشان اصفهان و شیراز و کرمان

3- دارای سابقه تدریس در آموزشگاه های آموزشگاههای توفیقیان، آیندگان، علوی، قلم چی

4- دبیر پروازی به شهرهای اصفهان و شیراز و مشهد و  تنکابن و رامسر

تصویر-بهترین-اساتید-ریاضی-کنکور-8451

نحوه مطالعه ریاضی از نگاه رضا فکری کیا:

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، دستیابی به نمره 100 درصد در ریاضی برای یک دانش‌آموز نیاز به تلاش، پشتکار و استفاده از روش‌های مناسب یادگیری دارد. اما مهمترین نکاتی که می‌تواند به دانش‌آموز کمک کند تا به نمره 100 درصد برسد عبارتند از:

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی،انجام تمرینات و تمرین کافی مفاهیم ریاضی را تقویت می‌کند. دانش‌آموز باید زمان و انرژی کافی را برای تمرین و تمرین کردن در صرف کند. تمرین منظم و مکرر در مقاطع کوتاه و متوسط ​​می‌تواند به دانش آموز کمک کند تا مفاهیم را به طور عمیق تری فهمیده و به خاطر بسپارد.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی،دانش‌آموز باید روی نقاط ضعف خود تمرکز کند و سعی کند آن‌ها را تقویت کند. اگر دانش‌آموز به یک مفهوم خاصی دچار مشکل است، باید بیشتر وقت و تلاش برای فهمیدن آن را صرف کند و از منابع مختلف برای درک بهتر آن استفاده کند.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، دانش‌آموز باید از منابع تعلیمی متنوع استفاده کند، از جمله کتاب‌های درسی، منابع آموزشی آنلاین، فیلم‌ها و نرم‌افزارهای ریاضی مناسب. این منابع می‌توانند به دانش آموز کمک کنند تا مفاهیم را با رویکردهای مختلف فهمیده و بیشتر درک کند.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، دانش‌آموز باید در کلاس فعالیت‌ها، بحث‌ها و سوالات را پیگیری کند. با شرکت فعال در کلاس و پرسش سوال‌ها، دانش آموز می‌تواند مفاهیم را بهتر درک کرده و از توضیحات معلم و همکلاسی‌ها بهره ببرد.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، یکی از مهمترین بخش‌های ریاضیات حل مسئله است. دانش‌آموز باید با اصول و روش‌های درست حل مسئله آشنا شود و از آن‌ها در حل تمرینات و مسائل مختلف استفاده کند. برای این منظور، می‌تواند با روش‌های مختلف حل مساله اشنا شوید

برنامه‌ریزی موثر برای مطالعه و تمرینات درست و منظم راهی برای دستیابی به موفقیت است. بنابراین، قبل از شروع مطالعه و تمرینات، یک برنامه زمانی معقول و با دقت تنظیم کنید.از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، : برنامه‌ریزی مطالعات را به طور منظم پیروی کنید و زمان لازم برای مرور و فهم مفاهیم را در نظر بگیرید. از ساعت معینی برای مطالعه در روز استفاده کنید و از تمرینات و تمرینات مستمر استفاده کنید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی،یادداشت‌برداری موثر: هنگام مطالعه، یادداشت‌برداری موثر نقش مهمی در تثبیت مفاهیم و روابط ریاضیاتی دارد. بنابراین، در حین مطالعه، نکات مهم را یادداشت کنید و خلاصه‌ی قوانین و تعریف‌ها را بنویسید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی،حل تمرینات و مسایل: بیشتر تمرین‌ها و مسائل را حل کنید. حل مسائل کمک می‌کند مفاهیم را به طور عملی تثبیت کنید و شیوه‌های حل مسئله را درک کنید. همچنین، ایده‌های ریاضیاتی خود را در حل مسائل بکار ببرید و آن‌ها را به چالش بکشید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، ارتباط با معلم: اگر مفهومی را نمی‌فهمید یا سوالی دارید، با معلم خود در حین یا پس از کلاس ارتباط برقرار کنید. از این فرصت برای پرسش سوال‌های خود، بحث و بررسی مفاهیم بیشتر و دریافت واضحی از مطالب استفاده کنید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، کار با همکلاسی‌ها به شما کمک می‌کند از یکدیگر یاد بگیرید و مفاهیم را بهتر درک کنید. در گروه‌های مطالعه از ایده‌ها و روش‌های یکدیگر بهره ببرید و با یکدیگر مطالعه و تمرین کنید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی،ااز منابع آموزشی متنوع استفاده کنید. به طور معمول، کتاب‌های درسی، منابع آنلاین، ویدئوها و منابع تعلیمی دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرند. از این منابع بهره‌برداری کنید و روی مجموعه مفاهیم و تمرینات خوبی از آن­ها استفاده کنید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی،مطمئن شوید که محیطی آرام، به عمل آورده و بدون مزاحمت برای مطالعه دارید. همچنین، از تکنولوژی بهره ببرید و از نرم افزارها و برنامه‌های ریاضی مناسب استفاده کنید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، مرور منظم و مکرر مطالب یادگرفته شده نقش بسزایی در یادگیری مفاهیم ریاضی را دارد. از طریق مرور دوره‌های قبلی و حل سوالات مروری، مفاهیم را تسلط بیشتری بدست آورید و در دستکاری آن‌ها بهتر عمل کنید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، انگیزه قوی و روحیه بالا به شما در تسلط بر ریاضیات کمک می‌کند. تلاش کنید هدف و اهمیت یادگیری ریاضی را درک کنید و از انگیزه‌های شخصی خود برای پیشرفت استفاده کنید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی حفظ تعادل در زمان‌بندی مطالعه و زندگی خود بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که علاوه بر مطالعه، فعالیت‌های دیگری مانند استراحت، ورزش، بهره‌برداری از دوستان و خانواده را هم در برنامه خود در نظر می‌گیرید.

از نگاه رضا فکری کیا دبیر ریاضی، دستیابی به نمره 100 درصد در ریاضی نیازمند صبر و تمرکز بر مفاهیم است. با اعتمادبه‌نفس، تلاش بیشتر و بهره‌برداری از منابع آموزشی متنوع، شما می‌توانید به نمره‌ی مطلوب خود برسید. به خاطر داشته باشید که فرایند یادگیری مهمتر از نتیجه نهایی است.