بهترین دبیران زیست شناسی کنکور ایران

به نقل از خبرنگاران حوزه آموزش ایران ، در حال حاضر برای دسترسی به مدرسان معروف و برند در درس زیست شناسی و همچنین سایر دروس، مجموعه کارنامه خرد، دوره های آموزشی با اساتید معروف ایران را برگزار مینماید. این مجموعه تنها مجموعه آموزشی در ایران است که در تمام دروس، منحصرا از مدرسان برند ایران استفاده مینماید و مدیران این مجموعه آموزشی، استاد مهدی باباخانی و استاد سامان سلامیان، رنکینگ شماره یک مدرسان ریاضی و فیزیک ایران می­باشند

اسامی و رزومه مدرسان معروف زیست شناسی را از کجا ببینیم؟

برای مشاهده لیست مدرسان برند زیست شناسی میتوانید بر روی مقاله معرفی مدرسان برند ایران کلیک نمایید (اینجا کلیک نمایید (مقاله معرفی مدرسان برتر زیست ایران) )

کدام دبیر زیست بهتر است و کدام کلاس زیست شناسی را انتخاب کنیم؟

به شما توصیه میکنیم پس از مشاهده رزومه مدرسان برند و برتر،  ابتدا نمونه تدریس آنها را ببینید تا متوجه شوید که آیا روش تدریس آنها با ذائقه آموزشی شما سازگار است یا خیر؟ سپس برای ثبت نام کلاس ها اقدام کنید

جهت مشاهده آنالیز و تحلیل فنی  مدرسان برتر ایران روی این لینک کلیک نمایید

پس از انتخاب دبیر مورد نظرمان چگونه ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام کلاس با اساتید برند و مشهور ایران میتوانید با شماره خط ویژه  02126401062  ارتباط با مشتریان کارنامه خرد تماس حاصل فرمایید یا به وبسایت  این مجموعه مراجعه نموده ثبت نام نمایید

(کلیک نمایید  http://karnamekherad.com/   )

ویژگی برترین مدرسان زیست شناسی ایران چیست؟

برترین اساتید زیست شناسی  کنجکاوی دانش آموزان را پرورش می دهد

دانش آموزان  ذاتا کنجکاو هستند. برترین مدرسان زیست شناسی ایران  باید از رویدادهای روزمره مرتبط به عنوان مبنای آموزش زیست شناسی استفاده کنند که علاقه و کنجکاوی را تقویت می کند . این رویکرد دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا به جای آموزش آن درس‌ها توسط یک مربی، نقش فعال‌تری در کشف نحوه عملکرد رویدادهای طبیعی داشته باشند.

برترین مدرسان زیست ایران تفکر علمی را تشویق می کند

برترین مدرسان زیست کنکور دانش آموزان را در درک رویدادهای طبیعی و ایده های علمی نهفته در آنها مشارکت می دهند. به عبارت دیگر، آنها فعالانه دانش‌آموزان را درگیر تعجب و کشف پدیده‌های علمی پیرامون خود و چگونگی وقوع آنها می‌کنند. آنها به دانش آموزان کمک می کنند تا سؤالات و فرضیه های اکتشافی برای توضیح چنین رویدادهایی ایجاد کنند و آنها را تشویق می کنند تا توضیحات خود را بر اساس شواهد علمی آزمایش و اصلاح کنند.

برترین مدرسان زیست شناسی ایران و برترین مدرسان زیست شناسی  کنکور همچنین باید اطمینان حاصل کنند که همه دانش آموزان در درک پدیده های علمی در کلاس های درس خود مشارکت دارند.

دانش‌آموزان برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های خود در مورد یک پدیده علمی، اغلب به تجربیات شخصی و زبان‌های بومی خانه‌ها و جوامع خود تکیه می‌کنند . به عنوان مثال، دانش آموزی از یک جامعه کشاورزی ممکن است دانش خاصی در مورد رشد گیاه و زبان محلی منحصر به فرد برای توصیف آن داشته باشد. یک برترین مدرسان زیست ایران و  برترین مدرسان زیست اکنکور فرصت هایی را برای ایجاد چنین تجربیات بومی و دانش محلی در کلاس های درس زیست شناسی خود فراهم می کند.

 برترین مدرسان زیست ایران سواد علمی را توسعه می دهد

معلمانی که طبق استانداردهای فعلی دروس را برنامه ریزی می کنند، هدفشان پرورش شهروندان جوان با سواد علمی است که می توانند استدلال های علمی را در زمینه مسائل محلی و جهانی شناسایی، ارزیابی و درک کنند.

آنها همچنین از موضوعات علمی اجتماعی در آموزش خود استفاده می کنند. مسائل علوم اجتماعی پدیده‌های محلی یا جهانی هستند که می‌توانند با علم توضیح داده شوند و به مشکلات اجتماعی و سیاسی دلالت کنند. برای مثال، دانش‌آموزان ممکن است اطلاعات علمی زیربنای بحران کووید-19 فعلی را درک کنند و استدلال کنند که چگونه و چرا واکسیناسیون برای جوامع آنها مهم است. نمونه های دیگر از مسائل اجتماعی-علمی عبارتند از تغییرات آب و هوایی، مهندسی ژنتیک و آلودگی ناشی از نشت نفت

برترین مدرسان زیست ایران علم زیست را با موضوعات دیگر ادغام می کند

آموزش زیست شناسی با رویکردی بین رشته‌ای – یعنی استفاده از ریاضیات، فناوری، هنرهای زبان و مطالعات اجتماعی برای درک پدیده‌های علمی – می‌تواند منجر به تجربیات یادگیری غنی و دقیق شود.

به عنوان مثال، برترین مدرسان زیست ایران می توانند زیست را با ایجاد نمودارها و نمودارهای بصری برای توضیح داده های تجربی یا مشاهده ای خود از دانش آموزان بسازند . ادغام فناوری در قالب بازی ها و شبیه سازی ها در کلاس های درس علوم می تواند به دانش آموزان کمک کند تا ایده های علمی پیچیده را تصور کنند. گنجاندن راهبردهای خواندن و درک مطلب در علم می تواند توانایی دانش آموزان را برای خواندن انتقادی برای ایده ها و شواهد علمی تقویت کند.

برترین مدرسان زیست کنکور از ارزشیابی کلاس درس برای حمایت از یادگیری دانش آموزان استفاده می کند

یک معلم زیست خوب که به ایده های دانش آموزان علاقه مند است، ارزیابی های مبتنی بر کلاس را طراحی و استفاده می کند که تفکر علمی دانش آموزان را آشکار می کند. آنها از ارزیابی های بسته ای که به پاسخ های بله یا خیر، تعاریف به سبک کتاب درسی یا فهرستی از حقایق علمی نیاز دارند، استفاده نمی کنند. در عوض، آنها از ارزیابی‌های مبتنی بر پدیده‌های باز استفاده می‌کنند که به دانش‌آموزان فرصتی برای نشان دادن درک خود می‌دهد.

معلمان مؤثر زیست و برترین معلمان زیست شناسی  پاسخ های دانش آموزان را برای پاسخ های درست و غلط ارزیابی نمی کنند. آنها توضیحات علمی دانش آموزان را برای درک نقاط قوت و شکاف در یادگیری خود تفسیر و ارزیابی می کنند و از این اطلاعات برای تطبیق آموزش های آینده استفاده می کنند.

برترین مدرسان زیست ایران که آماده اجرای این پنج روش مبتنی بر شواهد هستند، می توانند به طور بالقوه همه دانش آموزان کلاس درس خود را در یادگیری علمی معنادار مشارکت دهند.برترین اساتید زیست کسانی هستند که با شخصیت کاریزماتیک خود، شوق یادگیری را در دانش آموزان خود بیدار میکنند و دانش آموزان عاشقانه این درس را فرا میگیرند.برترین مدرسان زیست کنکور اصولا افرادی با بیان سلیس و روان هستند که مفاهیم را به ساده ترین روش ها آموزش میدهند. برترین استاد زیست کنکور همواره مطالعات خود را به روز نموده و همیشه با دستانی پر در کلاس درسی حضور دارند. آنان به کار خود عشق ورزیده و با تمام وجود به دانش آموزان خود عشق میورزند

بیشتر بخوانید:

ویژگی مدرسان برتر زیست شناسی ؟

سه ویژگی برترین مدرسان  زیست کنکور؟

ده ویژگی دبیر زیست خوب؟

چگونه یک مدرس زیست شناسی برتر شویم؟

برترین اساتید زیست چه کسانی هستند ؟

مدرسان برتر زیست ایران در کجا تدریس میکنند؟

برترین دی وی دی های زیست شناسی کدامست؟

زیست عمارلو یا آرامفر؟

زیست حنیف عظیمی یا عمارلو یا آرامفر؟

زیست همایونی یا آرامفر ؟

زیست عمارلو یا همایونی ؟

زیست همایونی خوبه ؟

زیست همایونی چطوره ؟

زیست عمارلو خوبه ؟

زیست آرامفر خوبه ؟

زیست قوشه خوبه ؟

 منبع: برترین مدرسان زیست شناسی کنکور ایران | خبرگزاری ایلنا (ilna.ir)